søndag den 13. maj 2012

Kær veninde....

Se lige hvad en kær veninde bare forærer mig uden nogen grund. Det var absolut noget der lunnede og især da det var nogle rigtig lækre ting til scrapbooking m.v.
Glæder mig til at komme igang med tingene. Måske der kommer lidt luft i denne uge, da jeg har fri hele ugen, men som altid har jeg puttet mange projekter ind, som længe har trængt sig på.
Håret skal klippes og farves, drivhuset skal gøres klart, bilen skal støvsuges og vaskes, hestene skal lukkes ud hele ugen og Fitness skal rides. Stor familiedag på torsdag og til fest lørdag aften og ja så er den uge jo næsten væk.
Det skal ikke lyde som en beklagelse for jeg skal nok også få lidt tid til mig selv og når alle gøremålene er gjort kan jeg følge med igen til en travl hverdag.

1 kommentar:

Karin sagde ...

Dejligt at høre ;) håber da du får lidt tid til det sjove, bortset fra Fitness så er det jo ret kedelige projekter du skal i gang med...